Svävar på moln!

Idag har det vart en stor dag för mig och flera hundratals människor i vår kyliga stad. Och för er som följt min blogg sedan dag ett, vet också om att jag i år valt att följa Idol aktivt. Därför var det inga större konstigheter att jag skulle befinna mig, tillsammans med min vän Sebastian, i Shopping, där favoriten Lisa Ajax i sällskap av Mollie Lindén och Josefine Myrberg sjöng en låt vardera, inkluderat en gemensam låt.

Därefter var det dags stå i en massiv kö för att få samtligas autografer och naturligtvis köpa Lisas skiva, samt affisch på hela Idol gänget. Något som ska ramas in framöver.

I skrivande stund har jag precis kommit hem och är väl fortfarande lite uppspelt. Dagens målsättning var att få se dem live och prata lite kort med samtliga tre Idoler. Men då allt verkade gå över tid, försökte vakterna mana på att allt skulle gå fort till. Därför blev det mest Josefine och Lisa som fick min uppmärksamhet.

Under min korta konversation med Josefine, diskuterade vi lite snabbt om TV-serien One Tree Hill. Ett hastigt, men givande samtal, där jag fick reda på att hennes favoritkaraktär var Peyton. Bara en sån sak. Personligen är Lucas mer av min favorit. Kul i alla fall!

Här nedan kan ni ta del av några bilder som tagits under dagen.

received_361608084022602

Dagens outfit.

received_361605490689528

Dagens outfit X2.

20141228_155028

Det tog sin tid.

20141228_162442

Men det var det värt!

20141228_182142

Inramning av denna poster härnäst.

Lämna en kommentar